شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

شایان... عشقم، عمرم، جونم

میخوام خودت برام قضاوت کنی...

1390/5/20 12:51
نویسنده : من
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااام !مژه

الان که اومدم براتون بنویسم ساعت دو و دوازده دقیقه ی صبحه! از خود راضی(حتما تعجب میکنید و میگید وا ؟ چرا؟سوالسوالخنده) خوب الان میگم. ما امشب خونمون یه مهمونی افطاری داشتیماوه (وایییییییییییییییییییییییییییییی من خستم ) حالا اینا رو بیخیال. بزارین از مهمونا براتون بگمساکتخندهحدس میزنین کیا بودن؟سوال

عمو یحیی بود با (پریسا اوهو پوریاقلب و از همه بد تر پارساکلافه)

عمو علی بود با (فاطیما نیشخندو محمد طاهاقلب)

خاله بود با (امیر علیاز خود راضی و سارانگران)

خوب فک کنم اگه بشناسین این عزیییییییییییییییییییییزان رو، همین الان قضاوت کردینتشویق ولی خب اگر نشناسین ؟یولباید بگم مجموعه این بچه ها با عزیز شایان من میشن ٨ نفر. یعنی ٨ ریشترخنده! یعنی هر کدومشون یک ریشتر که جمع شون میشه یه زلزله ی هشت ریشتریخندهچشمکاوه !الان دیگه سقف خونه ریخته پایین گریهگریه! از شما عزیزان مساعدت میطلبم ! خجالت

شایان جان هم که قربونش برم کم نذاشت تو شیطونی

 عکس بالایی هم ماله قبل از وقوع زلزله است !قهقهه

دوستتون داریم خیلی زیادماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

رضا
20 مرداد 90 13:33
هزار افرین بر بچه های زلزله .... دوستشون دارم


بله عزیز جان ! باید هم دوستشون داشته باشی من بیچاره باس تحملشون کنم!
طاهره
21 مرداد 90 18:27
مگه شما خونه ما مهمونی نبودید دیشب؟
توی عکس تکی شایان هم مامانی نشسته روی مبل! معلومه که عکس قدیمی هست خانم عمه خانم


قربونت این پست مال 2.30 هست! شبش ما خونه شما بودیم !
طاهره
21 مرداد 90 18:28
ولی جدی خدا بهت صبر بده عمه خانم با این زلزله ها


خدا صبرم بده ! فقط همین!
طاهره
21 مرداد 90 23:13
اولا که اینجا تو وبلاگت ساعت ذکر نمی شه فدات شم
دوما قضیه مامانی پس چی شد؟


عزیز جان! ساعتش رو که من خودم نوشتم اول متنم! بعدشم این عکس ماله قبلا !دلیله قرار گرفتن این عکس رو تو این قسمت از آبجی گرامیتون بپرسین! گیر نده دیگه دی:
ناشناس
22 مرداد 90 13:47
انگار اینجا شده محل بحث خانوادگی .... خوب نیست


مرسی از تذکرتون!
mohamad reza
22 مرداد 90 21:52
eyval shayan!shayan fashen kardi
shayan ta mitoni az in dorane zendegit lezat bebar
hich dore ie be shirinie dorane kodaki nist


مرسی محمدرضا! بهش میگم!
marzie
23 مرداد 90 0:46
doroste agha mohamad reza....in dorane zendegi shirine valy dorane ghashangtary ishala dar entezare agha shayane gol hast be sharte inke az forsatash dorost va be nahve ahsant estefade kone
Razie
23 مرداد 90 10:35
کیا
27 مرداد 90 16:00
شایان زلزله ندیدی . زلزله از بم به پایینه صب کن من بزرگ بشم تنهایی 8 ریشترم.!!!!!!!!!!
mohamad reza
27 مرداد 90 21:30
t
الی
28 مرداد 90 0:04
سلام عزیزم دوست داری با پسرم دوست بشی
اگه اره خوشحال میشم بهش سر بزنی
منتظرتیم


سلام الی جووون! من از آشناییت خیلی خوشحالم حتما مییام به وبتون!
الی
28 مرداد 90 10:32
مهسا
29 مرداد 90 4:19
آقاشایان اذیت نکن عمه رو ، عمه که اینقدر زحمت میکشه و دوستت داره! ان شاالله همیشه شاد باشی. راستی چه کت خوشگلی


سلام مهسا جون مرسی از اینکه اومدی به وبمون !
حسن
31 مرداد 90 4:38
یاد خودم افتادم !!! وقتی با پسر عمو هام میرفتیم خونه مادربزرگم (خدا بیامرزه) میگفت باز شما 3 تا باهمین ؟ باز میحاین چی رو اتیش بدین ؟ اخه یه بار کرسی خونه ما رو اتیش دادیم )


تو همین الانشم من بزور تو دانشگاه تحملت میکنم !