شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

شایان... عشقم، عمرم، جونم

چه روزای خوبی که گذشت

1391/4/21 13:27
نویسنده : من
997 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

قلب

 

 سلامممممممممممممم شایان جونی ! ببخشید عزیزم خیلی وقته نیومدم وبتو آپ کنم شرمندم گرد گیری نکردم آلبوم قشنگ زندگیتو قلبچشمک!

خب حالا بریم سره اصل مطلب عزیزه دلممتفکر این عکس هایی رو که ازت گرفتمو یادت میاد متفکرچشمک؟؟؟؟؟؟

اره خب بایدم یادت بیاد ....عصبانیتشویق

اینجا پیست کارتین و چارچرخ تو بابلسر ! یادت میاد اوایل اردیبهشت بود چقدر اونجا بهت خوش گذشت  با اینکه منو مادر جون همش استرس داشتیماسترس که یه وقت اونجا به کسی نخوره موتورت ولی توهم مثل همیشههههههههههههههههههههه بیخیال این حرفااوه

عشقهههه من خیلی شیطونو بازی گوشی یه وقاییی نمیشه کنترلت کرد ولییییییییییییییییییییییییییییی با همه اینا تو عزیزه منی عشق منییییییییییییییییییییییییییییییییی و همه ماها که کنارتیم اوهقلبماچماچ

 

چه خوشتیپ شده پسرم تو این عکس  عینک

 

 

 

 

عزیزم این عکست ماله اون روی یه که رفته بودی موهاتو کوتاه کرد ی چه ناز شدی بخورمت خام خامقلب

 

خب رسیدم به عکس خوشگله مامانی یادت میاد اون روز تصمیم گرفته بودیم بریم حیاط گل کاری کنیم اون وقت تو و  بابایی رفته بودین گل خریدین لبخند

اون گل خوشگله بنفش تو گلدونو آقای گل فروش بهت هدیه داده بود عیدی سال نو بودنیشخند

فدات بشم عزیزم که چقدر ذوق کرده بودی اون روز و چقدر خوشحال بودیبغل

 

 

 

پسره نازنیم بزار یه خاطره برات تعریف کنم اون روزی که رفته بدیم خونه خاله صدیقه اینا رو یادت میاد ؟متفکر

یه حرکتی انجام دادی که من هنوز در عجبمتعجب هوا گرم و کولر خونه خاله روشن بود بعد تو گشنت شده بودو راحله جون برات کتلت و نون آورده بود که بخوری چون نونش و از فریز در آورده وبدنگران خیلی سرد بود من تعجب کردم که تو یهو نون ورداشتی رفتی بیرون وقتی نگاهت کردم دیدم نونو گذاشتی پشت کولر تا باد گرم بهش بخوره تا خنک بشهبغلمژه

واقعا برامن حرکت جالبی بود عزیزمممممممممممممممممم

همه دوستت داریم پسرم همیشه یادت بمونه قلبماچ

!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلی مامان یونا
22 تیر 91 11:28
انشالله همیشه روزهای خوب و شادی داشته باشید ممنونم که به یونای من سر زدید
مامان ریحان عسلی
26 تیر 91 18:58
سلام یادم نمیآد لینکتون کرده بوده باشم ببخشید حافظم ضعیف شده اساسییییییییییییییی همیشه به خوشی و روزای خوب عزیزم مرسی که به ما سر زدید
کیا
9 شهریور 91 7:37
سلام به شایان و مامان جونش دستت درد نکنه منو از تنهایی درآوردید و بهم سرزدید.خونه خودتونه همیشه بیایید.
مامان حسین جون
23 آذر 91 8:19
سلام شایان جون تولدت مبارک عزیزم صد ساله بشی ایشالله
شبنم
18 شهریور 92 14:50
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک