شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

شایان... عشقم، عمرم، جونم

بدون عنوان

1390/9/27 22:34
نویسنده : من
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

تولدت مبارک عزیزم !قلب

برات آرزوی سلامتی میکنم پسره خوبم !آرزو میکنم همیشه همینقدر خوبو مهربون بمونیماچ !پسرم من برات آرزو میکنم همیشه با انصاف باقی بمونی ! امیدوارم وارد بازی بزرگترا نشی !دل شکسته

عزیزم فک نکنی یادم قلباینجا به دوستات بگم تو تولدت از محمد طاها یه آدم برفی ساختی یا ! باورتون نمیشه اونقدر رو این بچه برف شادی ریخته بود که مجبور شدم سریع حمامش کنم!

ای پسره شیطون بالا ! )منم عاشق همین شیطونی هاتم !


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

Razie
12 بهمن 90 20:19
مامان
22 بهمن 90 23:51
_███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█.\ سلام دوست عزیز با خوشبختی آپم
مامان
22 بهمن 90 23:56
_███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█.\
سلام دوست عزیز
با خوشبختی آپم
مبارکککککککککککککککککککک
زنده باشیییییییییییی


مرسی عیدتون مبارک ساله خوبی داشته باشید
مامان
1 اسفند 90 0:18
سلااااااااااااااام
ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ



مرسی مامان خانوم
لیلی مامان یونا
6 فروردین 91 12:34
سال نو مبارک



مرسس مامان یونا جون
طاهره
9 فروردین 91 12:54
بیشتر از فیلمبردار و عکاس, عروس و داماد بودند که حرص می خوردند, عمه خانم!!! خدا قسمت خودت کنه



طاهره جان شرمندهام ! خدایی درک میکنم !
مامان الناز
9 خرداد 91 14:18
سلام خانمی انشاله خدا حفظش کنه واستون من مامان النازم منم تازه وبم و راه انداختم خوشحالم میشم به منم سربزنید...: اگه دوست داشتید تا تبادل لینک کنیم