شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

شایان... عشقم، عمرم، جونم

پسرم نهایت هوشه...

1390/5/15 19:10
نویسنده : من
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوب شایان جونماچ(به قول عمو رضاش دوستای خوب عمه جونش)خجالتنیشخندامروز اومدم اینجا فقط به یک دلیل !متفکر به قول معروف اومدم از بچه مون کلاس بزارم!چشمکخب ببین حقم دارم، پسر دارم تیز هوووووووووووووووووش!چشمکنیشخندزبان کلا به من رفته !

شایان طلای من امروز تونست پک لغات انگلیسی که براش گرفته بودمو به اتمام برسونه عینکیعنی تونسته تو زمان نسبتا کمی 38 تا اسم از حیوونا رو به زبون انگلیسی یاد بگیره ! وای اگه بدونی چه حس خوبی داره هوراقلبقلبوقتی میبینی زحمتت به ثمر نشسته. این حس به هیچ وجه قابل درک نیست تا وقتی لمسش کنی..

شایان خوبم من بهت افتخار میکنم به هوشت و به تلاشت ... چون خودتی که دوست داری یاد بگیری !ماچتشویق

راستی شایان جون بن بن بن 1 رو هم داره به اتمام میرسونه تقریبا خیلی از کلمات رو میتونه بخونه ...مژه قابل توجه عمو رضا !

 

لبخندشایان جون خیلی خوشحالم که نسبت به هم سن و سالات  چیزای بیشتری بلدی!تشویقبغل (هرچند تا تو یا بگیری من پدرم در اومدهخندهاوه ولی خب خوبه که به نتیجه میرسمماچ)

 

دوستتون داریم خیلی زیادقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رضا
15 مرداد 90 19:11
از طرف من هم یک بوس صد افرین به شایان بده . واقعا بی نظیره این بچه . آفرین به عمه خانم


رو چشمم !
رضا
15 مرداد 90 19:13
می گم شما و شایان آب بازی هم می کنید؟ مشکلی پیش نیاد یک وقت




با مجوز رسمی بازی میکنیم ! تازه تایید شده که ما قصد ترویج روزه خوری رو نداریم! (:

یه دوست
15 مرداد 90 22:13
شایان کوچولوی من تو یه شب قشنگ پاییزی مهمون خونه ی دل ماشد...!!!!!!
اگه شایان تو پاییز دنیا اومده الان نمیتونه :
، 4 سال و 7 ماه و 23 روز و 8 ساعت و 35 دقیقه و 41 ثانیه سن داشته باشه!!!!!


آقا رضا داشتیم به آقا محمد رضا هم آراسته شدیم ! یکبار دگه دقت کن درسته ..
Razie
15 مرداد 90 22:17
Vay shayan joooonn affrain..... behet eftekhar mikonim... ghadr amme ro bedoon


آورییییییییییین ! شایان جون یاد بگیر از خاله راضیه ! ماشاالله به این همه ذکاوت
مامان ریحانه
18 مرداد 90 3:31

چه عمه ی خوبی داری آقا شایان که این همه به فکر برادر زادشه


مرسی مامان ریحان جوووووون! کی هست که قدر بدونه!(:
رضا
19 مرداد 90 14:43
سلام عمه خانم
شایان کار جدیدی نکرده ؟
از ش خبری نیست ...


چشم به زودی میزارم خبرای جدید رو !