شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

شایان... عشقم، عمرم، جونم

دلم تنگ شده ......

1390/6/15 21:44
نویسنده : من
1,621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شایان مامان! قلب

عزیز دل خیلی دلم برات تنگ شده گریهگریهگریهدلم واسه تمام شیطونی هات تنگ شده ناراحتاین چند روز خیلی سخت گذشت بهم. حس میکنم یه قلبم تو  شماله....گریه

شایان مامان، دلم برا اون "پسرم آروم باش" گفتن هام تنگ شده ..دل شکسته

دلم میخواد زود بیام بغلت کنم... چه اشتباهی کردم بدونه تو رفتم ...ناراحتکلافه

نفس من، شاید خوبه یکم عادت کنم به این دوری...دل شکسته نیاد روزی که بی تو بمونم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهرناز
15 شهریور 90 14:24
سلام همه وبلاگ شايان جانو خوندم ميشه بدونم ماما و بابي شاين كجا هستن؟شايان با شما زندگي ميكنه؟مردم از كنجكاوي


سلام مهرناز جون ! خوش اومدی! شایان و بابش با ما زندگی میکنن!
معصوم
15 شهریور 90 21:17
هاهاهاهااااااااااااا. کلی خندیدم بهت عمه جان چقدر گفتم نرو
طاهره
16 شهریور 90 18:14
لايك به كامنت معصوم
سوسول[hr

عزیز جان شما به غیر از لایک کردن خلاقیت دیگه ای هم داری
طاهره
18 شهریور 90 13:38
آره! آدم ضایع می کنیم
الی
19 شهریور 90 19:17
عمه جان نمیخوای که شایان رو با خودت سر جهازی ببری هااااااااااااااااااااااااا