شایان جونشایان جون، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

شایان... عشقم، عمرم، جونم

قهر شایان کچولو..

1390/5/14 13:52
نویسنده : من
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

شایان خوبم !ساکت

کوچولوی من امروز یه کاره بدی انجام داد. امروز که دختر عموشو پسر عموش اومده بودن خونموننیشخند(وای که چقدر شیطوننکلافهخنده)پسرم کلی به کمک اونا آتیش سوزوندنگریه. شیطنت کردچشمکتمام اسباب بازی هاشو تو کل فضای خونه پخش کرده بود. منم که تو دلم کلی حرص میخوردمگریهگریهنیشخندخنده آخه میدونستم بعدش که اونا رفتن خودمممممممممممممممممم باس همشونو جمع میکردمناراحتچشمک(وای که چه خسته کننده هست).

وقتی اونا رفتن شایان افتاد سره لج که منم باید با اونا برم اوهگریههرچقدر هم که براش توضیح میدادم قبول نمیکرد خنده! خلاصه منم مجبور شدم بفرستمش تو اتاق و باهاش قهر کنم قهر(وای که چقدر خودم هم ناراحت شده بودمدل شکسته ). بعد از نیم ساعت اومد بیرون و بوسم کردماچ و زیر گوشم گفت: یادم باشه وقتی که تو کوچولو شدی منم بهت اجازه ندم با دوستات بری بیرون !!خنده (وایییییییییی خدایا چقدر دنیای تو زیباستقلب )ای کاش میشد منم دوباره کچوولو شم اون وقت حاضر بودم که بهم اجازه ندی ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ÷رنیان درنیان
14 مرداد 90 9:31
عزیزم اصلا ناراحت نباش این کارو که کردی دیگه تکرار نمیکنه و یک بار برای همیشه عبرت میشه براش ببوسش


سلام مامان پرنیا جون! آره درست میگی ولی میدونی دیگه دل...
رضا
14 مرداد 90 16:45
تو این عکس داره گریه می کنه ؟


آره بمیرم الهی ..! اینجا فعلا بغض کرده بود !
رضا جان نگوکه من خیلی بدم..
نازی
14 مرداد 90 19:59
سلام خوبی ؟ خوش به حال شایان چه عمه ی مهربونی داره ولی یه سوال پس مامان باباش کجان؟

بای....


سلام نازی جان شایان یه مامان داره اونم منم خب!
بابای کیا
14 مرداد 90 21:23
سلام.ممنون از لطفتون.
مامان خوبی باش.شایان رو اذیت نکن .!
ی بوس واسه همه ی مامانای دنیا. کیا
لینکتون کردم.بای


مرسی بابای کیا!


موسن
15 مرداد 90 0:52
آره شایان ... اصن عمه کوچولو که شدآ .. بگیر همچینی بزنش ! محکم ! بگیر زیر مشت لگد عمه رو ... یک حالی میده !
بعدشم ... یه تکنیک بهت یاد بدم .. اگه دوستت با مامان بابش اومدن خونتون ... خواستی نرن .... برو کیف مامانه رو یه جا قایم کن ... اینا تا بیان کیفه رو پیدا کنن ... شما یه فصل همچین مشتی بازی کردین .... تو کمد هم میتونین قایم شین ... ولی من می گم نه ... چون من یه بار رفتم .. خب ؟ ... بعد با دوستم بودیم ... بعد یهو کمد برگشت ... بعدش ... نزدیک بود جفتمون تو کمد خفه شیم و اینا ... آره ... اینجاهاش رو بگو عمه برات نخونه ...... ترسناکه .... یه کم ... خلاصه اینکه من بیس چار ساعته در خدتم ..اگه آتیش هایی که میسوزونی تکراری شدش ... به من بگو ... یه سری کارای جدید بلتم .. هیشـــــــــکی بلت نیس !:





محسن تواینجا هم شیطونی؟ یادم باشه شایان و ازت دور کنم ! پسر بد
رضا
15 مرداد 90 1:56
دم شایان گرم چقدر طرفدار داره هووووووووووووورا به افتخار شایان بزن اون دست خوشگله رو


مرسی از شما که بهمون سر میزنی ما که از نداریم سعادت دیدارتو ! مرسیییییییییییییییییییییییی
maman danial
15 مرداد 90 10:24
salam azizam lotf kardi be webe danial sar zadin. mamnoon az mohabatet khoshhal misham bishtar ashna shim


سلام مامان دانیال جون ! منم دوست دارم که بشتر از اینا باهم هم کلام شیم ! مرسی از لطفتون
مامان ریحانه
15 مرداد 90 11:37
سلام ببین چه زود اومدم پیشتون خدا شایان جونو براتون نگهش داره منم شمارو لینک کردم


سلام مامان ریحان جوووون! مرسی از محبتت ! دوست دارم اینجا کلی باهم آشنا بشیم
مرضیه
15 مرداد 90 13:52
وای این شایان چه بامزه هست
و البته چه قدر هم خوش شانس که عمه ای مثل شما داره................


مرسی مرضیه جووون ! بازم خدا رو شکر عمه ثمین شایان رو پسندید (:
حسن
15 مرداد 90 14:26
اینطوری عمه هم دیگه نوبرشه ! :دی


خیلی هم دلت بخوووووواد!
رضا
15 مرداد 90 16:29
سلام
به نظر می آد عمه شایان بیشتر هوا داره تا خود شایان


رضا جان داشتیم؟؟؟
Razie
15 مرداد 90 17:53
vay chi mishe amme shayan kocholooooooo mishod, khodam bozorgesh mikardamaaaaaaaaa


هاهاها ! فدای تو
معصوم
15 مرداد 90 17:56
هاهاهاهاهاهاهااا. لایک به حرف رضا


خب خوبه دیگه اینجا هم آره!
طاهره
15 مرداد 90 20:42
لایک به حرف معصومه


نفس میگم چیزه دیگه اینجا لایک نداشت؟
میثاق
15 مرداد 90 23:48
لایک به حرف رضا


به به خانم خانوما ! ماشالله....
رضا
15 مرداد 90 23:48
لایک به حرف طاهره


رضا جان آخه چرا همه ی واقعییت ها رو تو به تقریر میکشی! هاهاها
معصومه
16 مرداد 90 10:08
ببین عمه فاطی، کلن لایک به حرف رضا و طاهره و میثاق و خودم